poniedziałek, 7 grudnia 2009

Jak choinke budowano


Tydzień temu na Placu Zamkowym.

6 komentarzy:

  1. A w zamierzchłych czasach podobno same rosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to?! tak po prostu z segmentów?... ja byłem przekonany że taką piękną wyhodowali gdzieś na zapleczu Zamku Królewskiego, a oni... z jakiś klocków... cały mój świat runął ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znów nie mogę iść i sfocić iluminacji, całe szczęście do końca stycznia ma być (chyba że nas wszystkich wcześniej szlag trafi, jak straszono w arcydziele kinematografii światowej, "2012").

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rozumiem ochrona środowiska itd. ale plastik i udawanie że coś jest czymś jest... hmmm, znakiem czasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. No co. W telewizji też mamy jełopów, udających dziennikarzy. Na scenach beztalencia, udające piosenkarzy. W każdym kolejnym rządzie mnóstwo upośledzonych umysłowo, udających polityków odpowiedzialnych za losy państwa. To nie ma co na choinkę narzekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, w imię 'ekologii' świat nam się robi plastik-fantastik.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...