poniedziałek, 28 czerwca 2010

Przedwojenna Ochota Joanny Rolinskiej

Zauczestniczyliśmy z krabianką w prezentacji pięknego albumu "Przedwojenna Ochota najpiękniejsze fotografie", autorstwa Joanny Rolińskiej, nota bene mojej klasowej koleżanki :)

Prezentacja odbyła się w miejscu o wdzięcznej nazwie "Przystanek Książka" - czyli pięknie odnowionej bibliotece ochockiej przy Grójeckiej 42.
Fragmenty książki możecie zobaczyć w pedeefie na stronie wydawnictwa RM

W prezentacji książki wzięli udział m.in. burmistrz Ochoty, pan Wojciech Komorowski, pan Krzysztof Jaszczyński, reprezentujący fundację
Warszawa1939.pl oraz pan Jarosław Zieliński, historyk i varsavianista i oczywiście Joanna Rolińska - autorka całego zamieszania.

Jak widać na zdjęciach, tłum był nielichy, co pozytywnie zaskoczyło organizatorów :)












2 komentarze:

  1. Nie mam głowy teraz, ale pewnie wcześniej czy później znajdzie się to na mojej półce. Raczej wcześniej ;)

    Mam nadzieję, że seria zostanie poszerzona o kolejne dzielnice, szczególnie te rzadziej fotografowane. Np. "Białołęka przedwojenna - najpiękniejsze zdjęcia"... no dobra, żartowałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joł, nie strasz ;)
    Problem jest raczej dokumentowy, bo o ile np. Żoliborz, Ochota, pewnie i Śródmieście są (były) dobrze obstrzelone przed wojną, to nie mam pewności co do np. Woli czy (ogólnie) Pragi. Ale oby, to już w końcu kolejna książka z serii.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...