poniedziałek, 20 września 2010

XXXIV Akcja GTWb - To co lubie w moim miescie

Dużo rzeczy lubię, więc będzie po trochu o (prawie) wszystkim :)

Rynek Starego Miasta circa 20 lat temu
Moja szkoła podstawowa i liceum
Powiedzmy że Powiśle i widok na Pragę ;)
Wille na Żoliborzu
Muzeum Kolejnictwa oczywiście
Sarenka, jak to niektórzy mówią
Historia już nienajnowsza
I symbol na koniec, bo w końcu i sierpień, i wrzesień...
To tak w telegraficznym skrócie. I to by było (na razie) na tyle, jak powiedziałby JT Stanisławski. Dobranoc Państwu serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tą tabliczką adresową.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się dziś rozgadałam... Żadnej fotki. Może wieczorem cos jeszcze wrzucę, bo zazdroszczę postu zdjeciowego... Tylko jak znależć potrzebne foty? Uff...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nyska! Jak ja dawno nie widziałam Nyski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie kręcą wille na Żoliborzu, nie powiem... A Nyskę widziałem wczoraj, ale nie w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wille na Żoliborzu są najpiękniejsze;-)
    Fajne zdjęcia, zwłaszcza drugie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robert zgłaszał taki temat "Pomnik interaktywny" - syrenka też do niego pasuje. Rzadko który pomnik jest tak popularny, że giną jego kawałki (miecz). A większość z w/w pozycji lubię także, może poza szkołami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe podejscie

    @lav - nyska w całej okazałości była jakiś czas temu u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wybór, tylko czegoś nowszego mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoła podstawowa to to czarne okrągłe a liceum pod spodem? czy na odwrót?

    Synteza na ostatnim zdjęciu wybitna! Mesjanistyczno-tragiczna trójca w jednym ujęciu. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nysek już teraz jak na lekarstwo. A poza pierwszym to wszystkie zdjęcia (w miarę) nowe. A ostatnie chyba najstarsze - ze dwa lata temu na spacerze trafione raczej przypadkowo, jak to zwykle bywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też lubię.Buziaki.
    hanula1950

    OdpowiedzUsuń
  12. ten Rynek z przed 20 lat to prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...