piątek, 2 marca 2012

Berlińska wieża telewizyjna

Jak zapowiadałem przy okazji ostatniej akcji GTWb, berlińska wieża telewizyjna kwalifikuje się na osobny wpis.
Na zdjęciach Berliner Fernsehturm oraz - do towarzystwa i jako drugi plan - pokazywany we wcześniejszym wpisie
hotel Park Inn by Radisson, a także Rotes Rathaus und berliński kościół mariacki, znaczy St. Marien-Kirche.

Zdjęć - przynajmniej jak na mnie - wyjątkowo dużo, ale dzielenie materiału na dwie części byłoby jednak sztuczne.
No to niech Wam się kojarzy, każdemu według potrzeb :)












12 komentarzy:

  1. Sie mi kojarzy, dobrze i dawno;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Bardzo ładne zdjęcia i wieża zreszta też mi się podoba...
    Dano temu byłem w Berlinie (tym Zachodnim) ;-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię widok z tej wieży. Sam Berlin też ma swój jakiś tam urok, ale przegrywa dla mnie z Pragą i Wiedniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się ta wieża kojarzy z DDR i nie jest to Ossi-nostalgia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Pragą to przegrywają praktycznie wszystkie okoliczne stolice. A DDR oczywiście - choć mi może nawet bardziej z eNeRDówkiem kojarzy się pobliski Alexanderplatz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem tu w restauracji, no wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj byłam tam na górze, choć było szaro i deszczowo i dawnoto i tak wrażenia pozostały. Piękne zdjęcia, takie trochę zwariowane ale takie ma się odczucia patrząc na tę budowlę.

    OdpowiedzUsuń
  8. II i III kadr nominuję do wygranej! A te skosy - super.
    Lubię Berlin. Choć nie pociągają mnie duże siedliska, miasto ma klimat i czuje się tam XXI wiek:)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahjoj, chętnie bym wlazła na górę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myśmy chwilę poczekali sobie w ogonku do kasy, ale kompletnie to nie szło, a że czasu jak zwykle mało, a do zobaczenia dużo, to... do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo na wieżę to z rańca trzeba iść, zaraz po otwarciu. Później jest już tylko gorzej. 2 lata temu stałem do kasy zaledwie pół godziny (od 9 czy 10 rano - nie pamiętam, o której to się otwiera). Gdy wychodziłem, kolejka była prawie jak za czasów PRL po mięso.

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak zwykle robimy, jeśli nam zależy, ale tu byliśmy przy okazji i po prostu sprawdziliśmy jak to idzie. A widoki z góry (które widzieliśmy) są niezłe, ale nie wybitne, więc szkoda przeciętna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...