piątek, 23 marca 2012

Ostróda - idź już sobie zimna zimo!

Tydzień temu pokazywałem najstarsiejszy ostródzki kościół, to dzisiaj na zakończenie wizyty w Ostródzie,
kilka widoków zupełnie różnych, ale połączonych aurą - tu jeszcze sporo śniegu było. Ale już się skończyło!

Najsampierw pokazywany na Krabikach Kościół Niepokalanego Poczęcia NMP, ale tym razem z drugiej strony...


... tu pewien 'sekret' - zdjęcie zostało zrobione ze starej drewnianej kładki nad torami, wypisz-wymaluj kładka
na naszych Odolanach - no, nieco mniej dziurawa. A skoro jesteśmy na kładce nad torami, to nie mogłem sobie
podarować kilku kadrów, a'la pocztówki z PRLu - pogoda też była ładna, pocztówkowa właśnie...



...mówiłem już o torach? No tak, na pewno mówiłem. Oto więc dowód...




...czas zejść na ziemię i popatrzeć na domy - najpierw na zaplecze miejscówki ostródzkich wodociągów...


...a potem zastanowić się nad Deutsches Haus...



...aby na koniec odpocząć patrząc na czerwoną strażacką remizę, stary wóz i nieco tylko młodszego Stara... :)


11 komentarzy:

  1. Tak, zima zdecydowanie już o tej porze nieteges.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, jak lubiłem patrzeć na pociągi z tego przejścia nad torami. Tylko kiedyś jeździło ich więcej niż teraz. Ale widok był znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na zawołanie ... sobie poszła 8)

    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widok faktycznie fajny z kładki, tylko żaden pociąg nie przejechał przez dobre pół godziny. A miałem chrapkę na jakieś ujęcie z góry... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jest w torach, że człowiek, nie tylko dziecko, lubi na nie patrzeć?
    psychologia cos na pewno na temat mówi, nawet mozna sie domyslac...;)
    Mnie zima na obrazkach nie przeszkadza, szkoda, że to juz koniec...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się jedzie na północ, to nic dziwnego że zima i zimna ;-) Ciekawe że jak się jedzie na południe to też... w górach jeszcze solidne zaspy ponoć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zimę, nie lubię niemieckich domów, wolno mi ;-)
    Pocztówki b. fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak jest zima, to jest zimno, skoro takie jest odwieczne prawo natury. Zdjęcia zimowe to ja lubię, ale raczej oglądać niż robić. A do torów i wszystkiego co po nich jeździ ciągnie mię od dziecka, więc jak tylko jest okazja, to zawsze tory strzelam (aparatem oczywista).
    A domów niemieckich to ja też nie teges - zrobiłem i wstawiłem pro memoria.

    OdpowiedzUsuń
  9. co chcecie, całkiem fajny szwabski dom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się zdjęcia z torami. Śnieg na szczęście spłynął.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podoba taka pogoda... śnieg i słońce to dla mnie super połączenie. :-)
    A fascynacja koleją... -> to chyba każdy przeszedł, przechodzi lub będzie przechodził. ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...