środa, 2 maja 2012

Berlin - biurowce i kamienice

Kolejny odcinek reportażu z Berlina - tym bardziej aktualny, że dziś mamy drugiego maja, czyli okrągłą,
67 (nomen-omen) rocznicę zakończenia bitwy o Berlin, znaczy się - kapitulacji.
Ponieważ biurowce już były przy okazji prezentacji Potsdamer Platz'u, to zaczniemy od kamienic (biurowych)...




...teraz proponujemy dwa nieco 'zamerykanizowane' biurowce...



...a na koniec pewne nawiązanie do rocznicy - biurowce w tle, a na pierwszym planie poległe bloki z betonu...


8 komentarzy:

  1. Kamienice biurowe - tak.
    Pseudoamerykańskie kloce- nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z napisem "Łajt-end-kejs" to wypisz-wymaluj Instytut Chemii z Żoliborza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się ta zielona część Berlina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Berlin znam zbyt pobieżnie, żeby wyrobić sobie opinię. czy to ładne, czy syfne miasteczko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy Berlin. Nawet ten biurowy nie jest zły. I trochę szkła też nie zaszkodzi, jak piszą niektórzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się tam podobało. Bardzo. I na pewno jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie byłam, dziękuję za wirtualny spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba (w ogóle to ładne zdjęcia).
    Kamienica bardzo OK, nawet ten pierwszy Amerykaniec mi się podoba, drugi już mniej.
    Ogólnie wrażenia pozytywne...
    P.S. Dawno nie byłem w Berlinie :-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...