piątek, 4 maja 2012

Kościół & seminarium pokarmelickie (1)

Peregrynacje po seminarium duchownym przy kościele karmelitów odbył kolega H_Piotr w ośmiu częściach,
a w czterech częściach Marcin na zawsze Warszawa, więc pisać już dużo więcej obiecuję, że nie będę ;)

W pierwszych słowach mego listu zaznaczę tylko, że też zaczynam od wnętrz kościoła - plany ogólne baj majself...




...a klous-apy rzeźb baj Krabianka...






...z okazji dnia otwartego, została otwarta (i co ważne - oświetlona!) kaplica Grobu Pańskiego...



...na zakończenie pierwszej części, popiersie z figury Jezusa w grobie, strzelone również przez Krabiankę...


10 komentarzy:

  1. Nogi na głowami bardzo mi pasują, poważnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Portrety zacne ale moim fejwritem jest numerek drugi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcięte nóżki najlepsze są w galarecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to dziwie zabrzmi lecz wolę flaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie flaczków nie dowieźli. Może wpadnie Pan jutro. Na Krabiki. Zobaczymy, co da się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja będę oryginalny. Ani jednego, ani drugiego nie lubię. Może galareta owocowa.
    Ale panowie, takie zdjęcia a tu o kulinariach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziecko jest dziecko, wypić zawsze można, że się posłużę klasykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    przepraszam, że nie w temacie, ale chciałam się z Panem skontaktować mailowo, jednak nie widzę go w Pana profilu.

    Odnalazłam Pana komentarz pod postem dotyczącym SDH Feniks na Woli
    http://wczorajidzis.blogspot.com/2010/09/schyek-siedemdziesiatych-poczatek.html

    Jestem historykiem sztuki i przygotowuję pracę magisterską dotyczącą projektanta tego obiektu. Niestety nie zachowały się w archiwach plany budynku i dysponuje nielicznymi fotografiami wnętrza. Jedynym źródłem informacji w takich sytuacjach jest pamięć osób kupujących w Feniksie. Jeśli byłby pan uprzejmy udzielić mi kilka odpowiedzi proszę o kontakt mailowy: historyczka.architektury@onet.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zdjęcia, a Państwo o jedzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę nóżki niż flaczki. Flaczki najlepiej prezentują się w "Piątku trzynastego".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...