środa, 26 września 2012

Piława Górna

Natchnął mnie kolega Zbyszek, więc i ja postanowiłem wrzucić coś kolejowego, bo to mój temat ulubiony.
Nic stolicznego nie mam, ale mam za to dolnośląskie. Konkretnie stacja Piława Górna. Semafory jeszcze czynne...



...z daleka widać lokomotywkę-żartobliwkę (SM03, o ile się nie mylę)...



...mam bardzo podobną z kolekcji PiKo... a z drugiej strony peronu stoi samotny wagonik do kolekcji...



...nożny zoom w akcji i mamy prawie tilt-shift...


...budynek stacyjny jest zamknięty...


...za to przejście podziemne (i naziemne przeztorowe) - czynne...


...i jeszcze sielski-anielski obrazek z bocznicy, z pięknym klasycznym słupem i drogą donikąd...


5 komentarzy:

  1. Tory nierówne jak na Dworcu Zachodnim.

    OdpowiedzUsuń
  2. tia - mnie też natchnął:) jeno mnie wyprzedziłeś!
    I tkliwość owszem - też czuję :)
    ba, lubię kicikusiać - haha - w takich miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się stało tej szynie na górze? Krawczyk się na nią wywalił?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szyny się wygły, normalna rzecz - chyba nieczęsto przyglądacie się torom z takiej perspektywy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...