czwartek, 27 grudnia 2012

Grzybowska 81

Będąc młodą lekarką wszedł raz do mnie... no dobra, może początek nieco nie nie priczom,
ale w sumie...

W każdym razie szedłem ostatnio ulicą Grzybowską, i natknąłem się na prawie skończony biurowiec o wpadającej w ucho nazwie - Grzybowska 81. Żaden tałer, center, plaza,  biznes park, itepe.
Tak po prostu - Grzybowska 81.

No, nie martwmy się na zapas - zapewne inwestor sprzeda chałupkę developerowi, a ten wymyśli taką nazwę, że nam jeszcze w pięty pójdzie. O budynku można poczytać więcej na skajskraperze
- a u mnie zdjęcia z komórki...



...i jeszcze dwa ujęcia od Przyokopowej - z tyłu i z boku nieustannie rozbudowujące się zagłębie bankowo-biznesowe, znaczy (blisko) Wolskie City, sąsiadujące z Muzeum Powstania Warszawskiego
i wolskimi ostańcami...



15 komentarzy:

  1. Przypomina mi Mercure i jest rzut kamieniem od niego. Pewnie czeka go za 20 lat taki sam los jaki spotkał Mercure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee... Mercure? Chyba tylko gładkimi szybami, bo i przyziemie i kolorystyka i bryła i wielkość i wysokość i przeznaczenie - wszystko inne. Fakt, że przy Grzybowskiej, ale tak ze dwa rzuty beretem, jak na mój beret ;)

      Usuń
  2. Niech to będzie taki nasz zastępczy "Mercure" na otarcie łez. ;) ..ale zburzą go wcześniej, tak za dekadę. ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, opakowanie zastępcze - w sumie, niech i tak będzie. Mega wybitny nie jest na pewno.

      Usuń
  3. Może - zanim go zburzą - sam się złoży.

    Byłeś młodą lekarką? Chirurgia plastyczna czyni cuda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie prędzej mi do pacjenta, znaczy Kowalewskiego z tego genialnego skeczu :)

      Usuń
    2. zasada domina - i po bólu ! I lekarz na miejscu:)

      Usuń
    3. a nie Kaczmarka? Kowalewski to "Panie Sułku, kocham pana" :-)

      Usuń
    4. Susznie, myślałem o Kaczmarku, a napisałem o Kowalewskim - dzięki za korektę!

      Usuń
  4. Wydawało mi się, że parter tego budynku miał w sobie zawrzeć pozostawione, ceglane, ściany, a teraz jakoś ich nie widać. Zmieniła się koncepcja, czy mi się pomyliły budynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ten budynek - ten, o którym mówisz jest przecznicę dalej, przy Karolkowej, i dopiero powstaje.

      Usuń
  5. W sumie zle nie wygląda, jak na moje kiepskie oko, chyba że go nazwą oszpecą. :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszny nawet, fajnie wygląda. Ciekawe, co zrobią z nazwą, ja jak dotąd pracowałam w business center i tower, ale najgorsze moim zdaniem jest Saski Point i Saski Crescent ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...