poniedziałek, 14 stycznia 2013

Cristal Park

Poniedziałek. Znaczy: do roboty!

Oto JEMSowski Cristal Park przy Mszczonowskiej 4, tuż obok tzw. Reduty Ordona.
Dookoła sklepy, biurowce, kolejka WKD i kolej i nie tylko. Więcej za chwilę.

W środku oczywiście nie byliśmy, ale budynki z zewnątrz prezentują się wcale przyjemnie...



...biurowce zostały ukończone niecałe 4 lata temu, ale nadal wyglądają świeżo...


...w sumie równie dobrze, mogłyby być siakimiś apartamentowcami w willowej dzielnicy, ponieważ dokładnie naprzeciwko, tzn. po drugiej stronie Mszczonowskiej mamy willę całkiem podmiejską...


...a oto i sam pomnik Reduta Ordona (zachęcam do lektury z linki powyżej)...


...i widok stamtąd na architekturę Cristal Park'u (i pudełko Decathlon'a w tle)...


...i na koniec jeszcze jedno ujęcie kryształowego kompleksu, z drzewkami w kadrze...


24 komentarze:

  1. Od początku mi się podobały, tylko nie wiem czemu są tak niskie. Akurat tam nie zaszkodziłoby dodać kilka pięter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wtedy nie nazywałoby się Cristal PARK tylko Cristal cóśtam. W założeniach biurowców 'parkowych' jest ich wtopienie w ten park - tu raczej przysłowiowy, bo okolica to prędzej pustynia betonowo-szklana, z resztkami zabudowań półmiejskich i kolejowych.

      Usuń
  2. trzymają klasę. może gdyby były wyższe, nie byłoby należytego wrażenia kameralności.
    ale najładniej tam, gdy się zielenią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniej jest chyba jesienią, kiedy się czerwienią, ale wtedy liściochy zasłaniają obrazek ;)

      Usuń
  3. Oj, poniedziałek. Ciężko się wstaje i człapie do pracy. Szczególnie w taki mróz, jak dziś. Mimo takich fajnych widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kultowe "Nie lubię poniedziałku" zawsze aktualne ;)

      Usuń
  4. W przypadku takich ruder to jeszcze brakuje napisu "zakaz fotografowania"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takie napisy to raczej obfitują właśnie wszelkiego rodzaju biurowce i apartamentowce. Plus ogrodzenie pod napięciem i wieżyczki strażnicze.
      A jednak można inaczej - jak tutaj.

      Usuń
  5. Ładnie wyglądają, takie przytulne biurowce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Czyli jednak można! Znam kilka innych "parków biurowych" w Warszawie, ale ten jest chyba najelegantszy, mimo baaardzo przeciętnej okolicy.

      Usuń
  6. Się mi bardzo budynki też podobają, lubimy też taką kolorystykę i stylistykę zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, bo i ja lubię :)

      Usuń
  7. 4 lata? O, to jeszcze kilkanaście i będzie można rozebrać w celu postawienia tam czegoś wyższego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo domurować coś na dachu. A co!

      Usuń
    2. I zamontować stelaż na wyświetlacz LCD z reklamami, będzie gites.

      Usuń
    3. A na stelażu lądowisko dla helikopterów z radarami.

      Usuń
  8. Krystaliczna forma, znaczy krystalicznie czysta. Okolica do poprawki :) Ja tam lubię poniedziałki, mam na 12. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, o 12. to ja już jestem prawie w połowie dnia pracy :)

      Usuń
  9. Nie parkować. Nie zaśmiecać.

    To taka delikatna aluzja co do nowobogackiego sąsiedztwa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taką premedytację bym właściciela tej posesji nie podejrzewał - raczej o czysty (ehem ;) pragmatyzm.

      Usuń
  10. Jak dla mnie są co najmniej dziwne, może jakby faktycznie miały ze 3-4 pietra więcej byłoby ciekawiej. Na żywca żem jeszcze nie widział więc chyba się wybiorę jeśli kiedyś w tym mieście zaświeci słońce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przy okazji zwiedzić Redutę. Ordona!

      Usuń
  11. Jak spojrzałam na pierwsze zdjęcie, to pomyślałam, o tu u nas w Essen ;) Mamy podobne :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz... a ja przez awarię osobistą nie dojechałem w końcu do Essen... może następnym razem :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...