środa, 20 lutego 2013

LXIV Akcja GTWb - Miś

Dzisiaj w godzinach popołudniowych w Warszawie narodziła się nowa, świecka, tradycja 
- Dzień Pieszego Pasażera, który to dzień z pewnością wejdzie na stałe do naszego kalendarza. 
Tańcem i zabawą uczcili warszawiacy ten nowy a jakże piękny podarunek tramwajarzy. 

Ponieważ Bareja jest wiecznie żywy, a kopia słynnego Misia była ostatnio spłonęła
(po raz drugi zresztą), nie pozostaje mi nic innego, jak uraczyć Państwa tematem zastępczym,
z okazji Dnia Pieszego Pasażera oczywiście...


...Miś, Miś! Świńska rura nie miś! Pięćset złotych! Pięćset złotych dla mnie nie ma, a sam forsą sra!...



...Zadzwońcie do rady ministrów, że zaraz tam jadę...



...Cztery dni za nim jeździłem. Bez snu, bez jedzenia... trafiony w dziesiątkę!...



...Tradycja to jest... coś ekstra. Ekstradycja!...




PS. 
Pardon, Ich keine... ja po polsku... gawarit...



16 komentarzy:

  1. Och, jakie piękne te ostatnie... tramwaj jak widac stał się znakiem rozpoznawczym GTWB, czasami mam ochotę zmienić logo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie to jeszcze z mojego ukochanego analoga, którego używam niestety coraz rzadziej. A tramwaj - no cóż, wszak to nowa świecka tradycja!

      Usuń
  2. Niech żyje nowa świecka tramwajowa tradycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech żyje! Niech żyje! Niech żyje!

      Usuń
  3. Oczko się odkleiło... temu tramwaju ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe logo GTWB (propozycja) - foto wziąłem z Wiki, jakby co.
    Proszę bardzo

    *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza, z wyjątkiem kierunku jazdy, bo ten z obrazka jedzie wyraźnie z Tworek ;)

      Usuń
    2. Tu logika nie musi mieć jakiegoś specjalnego oddźwięku.

      Usuń
  5. Spacer dobra rzecz, a długi spacer np 7 kilometrów to jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całym szacunkiem dla kondycji, ale 7 km to nie jest długi spacer.

      Usuń
    2. No tak, kiedyś zrobiliśmy sobie spacer, który po zmierzeniu na gógielmapsach okazał się być dwudziestoczterokilometrowym :)

      Usuń
    3. AleAle, nie po śniegu i lodzie ;)

      Usuń
  6. Rewelacja, bez dwóch zdań!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...