piątek, 15 marca 2013

Warszawa Wschodnia - kolejki

Półtora miesiąca temu pokazywałem Warszawę Wschodnią - wtedy przede wszystkim chałupki.
Dziś czas na klu programu, czyli kolejki. Lokomotywki i wagoniki, czyli to, co chłopcy
(w każdym wieku) lubią najbardziej...


...nie przepadam za 'nowym' malowaniem EU/EP 07 w barwach Intercity...


...bo proszę porównać...


...kapkę bliżej...


...siódemka dla mnie będzie zawsze zielono-zielona, nawet jeśli cały skład wygląda 'spójnie'...


...nawet na muralesa siódemka załapała się w klasycznej zieleni...


...swoją drogą, najpierw przeczytałem to hasło jako reklamę Warsu "zatrzymaj się i żRyj" ;)
no dobra, to na koniec dla odmiany od lokomotywek-żartobliwek - wagoniki IC...


29 komentarzy:

  1. I w ten oto sposób, dzięki kolei, dowiedzieliśmy się, jaka jest odpowiedź na pytanie: Jak żyć? ;)


    PS ten "mural" mz ma klasyczne, banerowe, bryty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma, ma - kogo dziś stać na malowanie ścian? No, może tylko PKP ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mówisz o zielono-zielonych siódemkach? ;)

      Usuń
    2. nie-e :) o pierwszym i piątym zdjęciu :) a niebieskie siódemki jakoś tak nowocześniej wyglądają od zielonych :D

      Usuń
    3. Terefere - tradyszooon!

      Usuń
  3. Bo skoro Koleje Mazowieckie, to zielony bardziej do nich pasuje, niż niebieski... a dwa, że może z powodu praw autorskich nie mogli wykorzystać aktualnej malatury IC ;-P

    Swoją drogą, bardzo mi się podoba stosowanie różnego typu wzorów przy malowaniu nowego taboru KM (Hetman, Elf, SA135), przy zachowaniu firmowej kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest różnorodność i taboru, i koloru. Ale jako żem już stary, to przyzwyczajenie drugom naturom!

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o lokomotywy, to też wolę te tradycyjnie zielone... chociaż te niebieskie IC nie są jeszcze takie złe, najpaskudniejsze malatury mają lokomotywy PKP Cargo

      Usuń
    3. Otóż to. Aż trudno uwierzyć, że autor/zy tych malunków jeszcze za to kasę biorą.

      Usuń
  4. Tam jest błąd. To zapewne reklama restauracji, mówiąca "Zatrzymaj się i żryj" - tylko im się "r" zgubiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać głodnemu 'chleb' na myśli, bo skojarzenie mamy identiko.

      Usuń
    2. Kurtka wodna - przysięgam, nie zjechałem na sam dół i nie przeczytałem podpisu pod tym zdjęciem, po czym wstukałem komentarz. Cóż, teoria o nieumawianiu się na zdjęcia i tematy pada :D

      Usuń
    3. Padła już dawno. Nikt w to nie wierzy, że się nie zmawiamy - w końcu GTWB coś znaczy, nie? ;)

      Usuń
    4. szlag, też tam w pierwszej chwili ujrzałem "żryj". ryli.

      Usuń
    5. A ja już chciałem coś śmiesznego (w moim mniemaniu) napisać o "żarciu", ale w takiej sytuacji, chyba tylko dołączę się do ogólnego chóru ludzi-którym-się-tak-samo-kojarzy. I dodam jeszcze jedno skojarzenie: Z tytułu (zanim się wczytały zdjęcia) sądziłem, że będzie o kolejkach... po bilety PKP.

      Usuń
    6. Oj, żartownisie z Was ;P

      Usuń
  5. Kolejka to wdzięczny temat. Szkoda tylko, że parowozy na Wschodnim można oglądać tylko za szybką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie-eko są. Smrodzą i w ogóle ;)

      Usuń
  6. Piękne maszyny kurka wodna! Wschodni strasznie lubię. Sentyment mam z dzieciństwa wielki szczególnie do kogutka Cepelii na tasiemcu vis-a-vis Wschodniego :) Ciekawe czy stoją tam jeszcze taksiarze którzy wiedzą jak dojechać do Maszynohurtu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa... i czy wciąż jeszcze występuje deficyt na rynku dreblinek, bo w Zachęcie stale trwa wystawa sztuki konceptualnej ;)

      Usuń
  7. Kogutek Cepelii... Dla mnie zawsze była Pani z Marchewkami (miała na dole spódnicy wzorek z marchewek). No i nieśmiertelny, do dziś niezamalowany (!) muchozol!
    A lokomotywki wolę niebiesko-fioletowe, bo ja w ogóle lubię niebieski... Za to te spalinowe muszą być zielone obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic do niebieskiego, ale siódemki mają być zielone. Bo tak!

      Usuń
  8. Zatrzymaj się i rŻYJ. To hasło mi się podoba. Może warto zastrzec? A jeśli chodzi o pociągi, to przedstawiłeś tu ciekawą analizę kolorystyki współczesnych pociągów. Też bardziej podoba mi się zielony. Kiedyś była nawet taka zabawa w zielone. Dawno, dawno temu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest. ZIELONY! Mądrze prawisz.

      rŻyj pełnią rŻycia :)

      Usuń
  9. To rzeczywiście chłopcy lubią najbardziej. Mural cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - jest urzekający w swojej nieporadności graficznej ;)

      Usuń
  10. Co do muralu to myślałem, że to billboard reklamowy. Co do kolorystyki pociągu to jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mural piękny :) Pierwsze zdjęcie bardzo do mnie przemawia :)
    O.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...