środa, 1 stycznia 2014

Kontynuując...

...wczorajszy wpis, witam w przyszłym roku!

Dziś będzie czurczex, konkretniej parafia i kościół Najczystszego Serca Maryi na Grochowie.
Z przyczyn obiektywnych - trwającej mszy i tłuuumów wiernych - niestety tylko z zewnątrz
(choć akurat tak jest chyba lepiej, czyli korzystniej dla wrażeń).

Na dzień dobry, nawiązanie do wczorajszego wpisu, znaczy obrazek zatorowy...


...obrazek naprzeciwległy, czyli właściwy, od placu Szembeka i Grochowskiej...


...Krabianka strzeliła dzieciaki bawiące się z/w fontannie przykościelnej...


...a bonusowo - wspomnienie sprzed ćwierci wieku - coś jakby reminiscencja pierwszego kadru,
choć niezamierzona i achronologiczna, do tego zmanipulowana nibysepią zamiast oryginalnego b&w...


...ale tak mi się podoba, i co mi zrobicie :)

Oby nam się i Wam się w tym nowym Rocku!

7 komentarzy:

  1. właśnie wczoraj wieczorem spotkałem lokalsów, którzy wielce narzekali na nowy wystrój ich placu Szembeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać ludzki gust na pstrym koniu jeździ.

      Usuń
  2. Miło widzieć swoje rejony. Plac Szembeka po rewitalizacji prezentuje się okazale i jest to jedno z najładniejszych miejsc na Grochowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy najładniejsze, ale na pewno ładne i 'światowe'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem na placu jakiś tydzień temu. Podoba mi się, że jest tam czysto. Zobaczymy, jak długo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...