wtorek, 21 stycznia 2014

Muzeum Woli

Z cyklu skoków na różne osob(liw/n)e muzea, dziś Muzeum Woli, jeszcze przed zmianami.
Konkretnie - Noc Muzeów 2013, czyli kolejny przystanek na trasie, po Muzeum Nurkowania.

Pałacyk, będący siedzibą Muzeum, przechodził różne koleje losu (szczegóły w -> lince)...


...ponieważ wystawy były (jeszcze) zasadniczo zamknięte, skupiliśmy się na oldskulowym barku...


...oraz wintydżowej zastawie marki Społem-Wars...


...ha, i tu zaskoczenie - więcej Muzeum Woli nie będzie. Przynajmniej na razie. To na razie!

11 komentarzy:

  1. A szkoda, bo po tej wystawie byli Łopieńscy i tango,

    To znaczy nie to, że Łopieńscy poszli w tango, tylko że dwie wystawy były :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawa o Łopieńskich uradowała me oczy wielce. Mam nadzieję na więcej takich - można by pokusić się o mono-wystawę o Ludwice Nitschowej czy Edwardzie Wittigu chociażby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałem "zasadniczo" zamknięte, ale to nie znaczy, żeśmy ich nie widzieli. Wzięto nas za ekipę foto i łaziliśmy sobie dość swobodnie po "zamkniętej" wystawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe. nie muszę chyba dodawać, że nigdy tam nie byłem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię to muzeum, może dlatego, że tak pustawo tam zawsze gdy jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że tam jest pustawo zawsze ;)
      No dobra, z wyjątkiem Nocy Muzeów.

      Usuń
    2. Jak się odpowiednio trafi, to i Wawel jest pustawy.

      Usuń
    3. A jak jeszcze bardziej odpowiednio się trafi to i Ikea:)

      Usuń
    4. W to ostatnie nie wierzę.

      Usuń
    5. Zależy od definicji terminu "pustawy". Pojedyncze ludziki - to się jeszcze nie spotkałem ani na Wawlu (a w różnych godzinach i dniach bywawszy), a ni w Ikei (której serdecznie nie znoszę).
      Ale mogę w to uwierzyć, bo na pustki natknęliśmy się w tak tłocznym zwykle miejscu, jakim jest zamek w Malborough.

      Usuń
    6. Byłam raz w Ikei w poniedziałek rano, doradcy-sprzedawcy znudzeni, bo nie było komu sprzedawać, kilka gdzieniegdzie wałęsających się ludzików, kawa w barze bez kolejki - komfort:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...