poniedziałek, 17 marca 2014

Malbork (5)

Dziś przedostatnia odsłona Malborka. "Z landrynką przez okno" będzie. Ee? Bo tak!

Zamyślony marabut, w lepkich błotach błądzący ptak (wygląda tak)...


...no jedziemy z tym kolorowym kwasem dalij...


...a nawet szerzyj...


...a co tam - czemu by nie wyżyj...


...i znowu dalij (od okna)...


...co, ja tędy nie przejdę? ja?...


...faktycznie, nie przeszłem, do tego kwas się skończył (i landrynki), więc będzie już zwyczajnie...


...w ostatnim odcinku wystąpi Malbork bajnajt, więc stejtjun!

12 komentarzy:

  1. no i album "Polska w landrynce" gotowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to moja skryta ajdija. A nawet "Polski landszaft landrynkowy"!

      Usuń
  2. Jak Ci wychodzą tak malownicze foty, które robisz już jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehem, no więc jem dużo kolorowych landrynek oraz żelków Haribo (Krabianka świadkiem!).

      A serio serio, to jak łatwo zauważyć, mam zamiłowanie do lukrowania sfotografowanej rzeczywistości. Na szczęście zamiłowanie do lukrowania już mi powoli mija, i powyższe landszafta dziś obrobiłbym już inaczej. Ale zostały na pamiątkę ;)

      Usuń
  3. To i Ty z bandy skrytożelkowców? Drugie mi się podoba, fajnie cienie się dopasowały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się dopasowały?! Ty wiesz, ile godzin musiałem siedzieć w fosie i czekać na to?...

      ...dobra, żartowałem ;)

      PS. Ostatnio Haribo kupuję w aledrogo, bo tylko tam mają te, które lubię, i to w bardzo dobrej cenie. Za to, co zjadłem przez parę dekad, powinienem być już honorowym Prezesem Haribo ;)

      Usuń
  4. No landrynki, nie poradzisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet nie próbuję ;) Choć będzie ich mniej, albo inaczej - pewnie będzie tyle samo, ale mniej oczojebutnych ;)

      Usuń
  5. To ostatnie to wszyscy wyjeżdżający przy dobrej pogodzie cykają :) Wyszedł cukiereczek - landrynka słodka a nie słodka, paradoks?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piernik toruński, precel krakowski, landrynka malborska. Hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, że takie dobre, te smakołyki lokalne?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...