poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Arkadia

Święto dzisiaj zielone a mokre, no to coś do dekoracji dam w sam raz. Ostrzegam wrażliwych,
że będzie niemiłosiernie dużo zielska! Ech, no dobra, to skoro Park Romantyczny, to strzelę
taką oto ławeczkę nadwodną, a co se będę żałował...


...tym razem mgły nie było, bo to koniec dnia, a nie początek, ale za to nie samym zielskiem się pasę...


...powyżej instalacja trawnikowa, a poniżej megaznany obiekt pt. Akwedukt, na który dzisiaj jest już
'Wstęp Bron', a na którego schodkach mam jakieś klasowe zdjęcie...


...znowu trochę arkadyjskiego zielska z jesiennym słońcem - Świątynia Dajany, czy tam Diany...


...i jeszcze Diana od pyska, czyli kolumn, czyli fota ze lwa strzelona...


...jakiego lwa, można by się zapytać, gdyby ktoś to czytał? Ano tego tutaj...


...to oczywiście wszystko makietki, ale proszę jak wyglądają makietki po ponad 200 latach...


...zielsko, wszędzie tylko zielsko, błeee... ;-()

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Za dużo tego zielska, ale ujdzie ;-)

      Usuń
  2. Och arkadia jak ja uwielbiam arkadę jest tyle sklepów i makdonald i można sobie pochodzić zjeść lody i do kina iść i jest dużo ciuchów można poprzymierzać są promocje cudowne miejsce polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to takie superoskie miejskie, a ta nasza nawigacja jak zwykle się popisała!

      Usuń
  3. Bardzo urokliwe miejsce, jeszcze jak się tak nasyci kolory, to jak pocztówkowe te zdjęcia.
    czemu nie lubisz zieleni, to taka poza, gra czy na poważnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste - zielsko zasłania mi świat. Stąd moje uczulenie dosłowne i przenośne.

      Usuń
  4. Właśnie dziś czytałem artykuł, o upadku amerykańskich centrów handlowych, a tu mam obraz tego, jak to u nas będzie wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałem taki program na Discovery - co to będzie po upadku ludzkości. No tak sielsko to wtedy to zielsko wyglądać nie będzie ;-)

      Usuń
  5. Zielsko, romantyczne klimaty... nie poznaję Kolegi :) Ale jak zawsze super fotki i miejscówka też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zielone Święta se zrobiłem, żeby odpocząć od blokowisk miejskich ;-)

      Usuń
  6. Jest romantycznie i to nawet z tym "zielskiem". Zastanawiałeś się może, jak je ze zdjęć usunąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę założyć filtr, co zrobiłem o -> tu. Ale wiele to nie zmienia :-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie, bo rów był już zamknięty i nas nie wypuścili. Zresztą byłem tam tyle razy, że specjalnie mnie nie ciągnie.

      Usuń
  8. Piękne, zielone miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zielone. Mieliśmy nadzieję na Nieborów (dla równowagi), no ale jak wspomniawszy wyżej - zdążyli nam go zamknąć. A fe!

      Usuń
    2. jeśli za zielone, to trzeba jechać jesienią!

      Usuń
    3. No a kiedyżmy byli - toż to złota polska jesień jest!

      Usuń
  9. zielsko jest spoko i nie tuczy.

    et in Arkadia ego bywał. jak już wspominałem w tym korycie-sarkofagu z drugiego zdjęcia mamy cykl monidł z różnych lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnię! Sarkofag znajdywa się w dziwnym miejscu, jakby został tam przypadkowo po(d)rzucony, ale i tak jest cycuś :-)

      Usuń
    2. e, nie no - stoi sobie pośród dawnego "cyrku rzymskiego", nie spa?

      Usuń
  10. To pewnie ja spa, bo nie zauważyłem podpisu ;-()

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...