wtorek, 29 kwietnia 2014

Lidzbark - Zamek Biskupów Warminskich

Wczoraj był u mnie ceglany klasztorokościół w Radomiu, to dziś dla odmiany ceglany zamek biskupi,
za to w Lidzbarku Warmińskim. Zdjęcia sprzed blisko roku, bo niestety tyle trwa cykl produkcyjny...


...tradycyjnie dopisało niebo, i - niestety - zielsko tyż, za to było niemal zupełnie pusto...


...zamek od strony parkingu 'gospodarczego'...


...tudzież od strony mostku prawie zwodzonego...


...ech, wstąpiłoby się chętnie, cóż skoro zamknięte!...


...obiecywam, że Lidzbark jeszcze wróci, głównie w Krabiankowym ujęciu, ale nie tylko :-)

19 komentarzy:

  1. Zielsko wrogiem jest, ale na niektórych fotach to jakbyś polał czymś chwastobójczym, bo wymiotło cholerstwo niczym czytelników Playboya przy striptizie Czesi z "Klanu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jak zwykle niewinny! To jeszcze maj był, więc zielsko może nie w pełni się rozwinęło, nie znam się na tym. PS. Nie wiem kim jest rzeczona Czesia, ale rozumiem, że lepiej nie sprawdzać ;-)

      Usuń
    2. Czesi z Klanu nie znasz?!
      No, to nawet ja, mimo że nie oglądam, wiem:)

      Usuń
    3. No co zrobić, jak nie mam telewizji. Taka bieda w stolicy!

      Usuń
  2. ostatnie zdjęcie ma fajny nastrój wakacyjno-przygodowy. jakieś "Wakacje z duchami", "Podróż za jeden uśmiech" i "Pan Samochodzik i Templariusze" w technikolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Bo tak właśnie miało być. Taki zamysł artisticzny. Jak zobaczyłem ten kadr, to od razu Pan Tomasz Samochodzik vel Kapitan J-23 objawił mi się przed oczyma duszy i obiektywnym aparatem.

      Usuń
    2. Dołączam do fanów ostatniego kadru:)

      Usuń
    3. Przekażę onemu kadru :-)

      Usuń
  3. Na trzecim wygląda, jakby był zbudowany na planie trójkąta równobocznego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... a w ogóle, to kojarzy mi sie z Gniewem, ale to nic dziwnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nic dziwnego, w sumie daleko nie jest.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zameczek jest zacny i ciekawy nawet z zewnątrz, a co dopiero wewnątrz, gdyby tylko był otwartym.

      Usuń
  6. Mnie się podoba, i nawet nie mam się czego czepiać w zameczku. Być może znalazłam właśnie budowlę idealną? ;)
    Zamysł artystyczny na ostatnim zdjęciu udany!
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę, miejsce idealne - to takie coś istnieje? ;-)

      Usuń
    2. W jednym ze światów - na pewno;)
      O.

      Usuń
  7. Warto i do środka zajrzeć..jak okazja i otwarte będzie. Lubię to miejsce, te Warmińskie czy Mazurskie zamki takie zwarte i fotogeniczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, tylko co zrobić jak zamknięte na cztery spusty...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...