poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Radom - klasztor Bernardynów + kościół św. Katarzyny

Jak wiadomo, Radom kościołami stoi. A nawet jeśli nie stoi, to tak to odebraliśmy po wizycie
w centrum miasta (i nie tylko). Dziś wystąpi klasztor oo. Bernardynów i kościół pw. św. Katarzyny.

Tradycyjnie na początek plan ogólny - mniej typowy, bo od ogrodowego południowego zachodu...


...widok na dziedziniec...


...i inne ujęcie, z wieżą kościoła...


...nowszy fragment, ledwie wczesno-XVI w. dobudówka gospodarcza piramidalnopiecowa...


...deserowo (również tradycyjnie) ujęcia Krabiankowe - z bliska...


...i z daleka...


...stejtjun, bo szotów z Radomia to ja mam jeszcze trochę :-)

19 komentarzy:

  1. i znowuściemnie ubiegli z wyblożeniem - tym razem motywu pieca, co miał udawać "martwe miasto". ale ja je nim jeszcze udam!
    cegły bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehem, no kurteczka, co robić, jak tu pół roku minęło ;-)

      Usuń
    2. naprawdę? już?
      powoli zbieram się do zrobienia wpisu z Dziektarzewa... ;-)

      Usuń
    3. Buhaha, a już myślałem, że to ja mam długi cykl produkcyjny ;-)

      Usuń
    4. Mnie w tej dziedzinie nie pobijecie ;-)

      Usuń
    5. No dobra, faktycznie nie mamy szansów ;-)

      Usuń
    6. no nie wiem - wystarczy po prostu zawiesić blogowanie ;-)

      Usuń
    7. I po zawieszce nie jestem ostatnim ;-)

      Usuń
    8. Ostatni będą piersiami ;-)

      Usuń
    9. O, ba! Oba? Oboma? Oba-ma? ;-)

      Usuń
  2. Patrząc na Wasze zdjęcia można pomyśleć, że w Radomiu jest ładnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sparafrazuję mojego ulubionego krytyka śp. Kałużyńskiego Zyzia: "W każdym mieście znajdzie się choć jeden temat na ciekawy kadr". A w Radomiu są ich dziesiątki. Er & consortes świadkami.

      Usuń
    2. Ja, consortes potwierdzam. Dużo trudniej o ciekawe kadry np. w Ostrołęce, ale i tam mi się udało.

      Link: Ostrołęki ładne zdjęcia na "Wynurzeniach"

      Usuń
    3. Jak trudniej to jeszcze lepiej, bo się trzeba napocić (a potem umyć).
      "Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo", powtórzę nieśmiertelną frazę, dość często słyszaną.

      Usuń
  3. I jak zwykle tlem niebieskie niebo, szczęściarze pogodowi:) Lubię ujęcia Krabianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, zawsze tak jest, skoro mamy umowę z niebem ;-)

      PS. Ech, detalistki ;-P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. o rety, to chyba po raz pierwszy ukradziona z Warszawy! :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...