środa, 12 listopada 2014

Berlin. Wieża telewizyjna (II)*

*Berlińska wieża telewizyjna już się u mnie pokazała, ale to było dwa lata temu, przy innej okazji, czyli powiedzmy, że się nie liczy. Ale jako człek skrupulatny odnotowuję odsłonę numero dwa.

Dziś wieża wystąpi w mniej oczywistej postaci, bo została uwieczniona głównie przy okazji wizyt w różnych miejscach Berlina Wschodniego, i to wcale nie z "Marcinowym" zamiarem pajacowania ;-)

Zacznę jednak od fot oczywistych, czyli wieża telewizyjna sote, z soc-bloczkiem w tle...


...byłem za blisko, żeby stać prosto (pozor, żart!), więc nożny zóm w akcji, i już jestem prosto, i to z kościołem mariackim do kompletu, że autobusów i taksówek nie wspomnę...


...skoro o zómie mowa...


...a teraz coś z zupełnie innej beczki, czyli wju z Pariser Platz'u...


...no to może razem z Czerwonym Ratuszem i wtopioną latarnią?...


...albo po prostu ze wschodnioberlińskiej ulicy...


...to może jeszcze taka fraszka perspektywiczna (to nie moja ręka!)...


...a na koniec coś dla środowisk postępowo-konserwatywnych (zależy jak spojrzeć) - tęcza!...


14 komentarzy:

  1. Partia Postępowo-Konserwatywna - brzmi trochę jak z Garcii Marqueza, ale w sumie pewna ważna u nas partia tak się właśnie formatuje. I nie tylko u nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! No to mam dla nich logo gotowe ;-)

      Usuń
  2. To ta sama? miałeś ją ręku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sama, i choć miałem ją w ręku, to nie była to moja ręka ;-)

      Usuń
  3. O, i tęcza się załapała:) moje zdjęcie numero uno to Pariser Platz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo - bierz śmiało! :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Trochę za późno się urodziłeś - takie hasła tośmy krzyczeli w latach 80. - dziś masz wybór (żart).

      Usuń
    2. "Trochę za późno się urodziłeś"

      Nigdy nie twierdziłem inaczej :-)

      "dziś masz wybór"

      Wybieram Standby.

      Usuń
    3. No to zostaniesz się Don Chichotem teraźniejszości ;-)

      PS. Jako człek uświadomiony ekologicznie informywam, że 'standby' nadal pobiera prąd z Twojej kieszeni. Lepiej wyłączyć na dobre!

      Usuń
    4. Aby zapobiec wyciekom gotówki z kieszeni, najlepiej w ogóle teleodbiornika nie kupować. Internet już goni telewizję w głupieniu - coraz trudniej znaleźć sensowne miejsca do poczytania i podyskutowania. Coraz bardziej na afisz pcha się "Doda bez majtek" albo "więcej kup".

      Usuń
    5. Jako starszy kolega (hiehie) powiem tylko - wszystko już było, i nawet długo przed wojną (choć tego - NIESTETY! - nie pamiętam) choć nie było TV, to przecież istniały tabloidy i miały się świetnie, bo ludziska zawsze łaknęli igrzysk.

      A co do odbiornika TV to się zgadzam, jako że u mnie odbiornik TV jest zasadniczo podstawką pod CD, bo jest to jeszcze bardzo stary typ odbiornika z lat pradawnych, na którym nasze babcie stawiały kwiatka na serwetoobrusiku. Ja kwiatków nie mam, bo z zielskiem się nie lubimy, ale CD to ważny sprzęt i jak stoi na telewizorze to mam wygodny dostęp do niego ;-)

      Usuń
  5. A swoją drogą, dziwnie wygląda mapa Niemiec na tle Europy - chcesz wejść w 'striwju', a tam - zero:(
    poza większymi miastami, też stolica, nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda, podobnie jest np. w(e) Wiedniu, niestety! Widać - boją się ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...