środa, 5 listopada 2014

Wiedeń. Belweder

Dziś będzie bombonierka z lukrem, no może z malutkim wyjątkiem, ale o tym nieco później.

Foty sprzed paru lat przewijały się już na Krabikach, a dziś przedstawiam odsłonę tegoroczną (taa... wiele się zmieniło ;-) No to jadziem z tymi Belwederami - Górnemu się nieco odbiło...


...a nawet deczko przysłoniło...


...błe, zielsko - uciekamy w stronę Belwederu Dolnego - tu przynajmniej mamy trochę pagórków w tle...


...no dobra, jeszcze jeden zwrot w kierunku Górnego Be...


...obiecana mała przerwa w lukrze - outside the wall, czyli klasztor i kościół sióstr salezjanek (wizytek) przy Rennwegu...


...i wracamy do widoków belwederskich - Belweder Górny widoczny z bramy przy Dolnym...


...dżewka strzelone geometrią przy Dolnym...


...Aga w akcji (po drugiej stronie obiektywu oczywiście), czyli turysty i ich selfiki...


...a na koniec akcent patriotyczny, czyli kościół Świętego Krzyża - Polski Kościół Zmartwychwstańców przy Rennwegu, podobnie jak pokazywany wcześniej kościół wizytek, tyle że z drugiej strony od wejścia do Belwederu Dolnego...


18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No ja! Lukrowańce to moje specjalite ;-)

      Usuń
  2. Do tych zielonych rzeźb to mają cierpliwość, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zacząłem zastanawiać, czy to już nie jest jakaś obsesja rygoru podlinijkowego ;-)

      Usuń
  3. Byłam tam w koszmarny upał ale obeszłam pakr przed i za pałacem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byliśmy latem, ale jako że mam deal pogodowy, to dramatu z upałami nie było!

      Usuń
  4. so schön, że prawie brunn.
    ale Wiedeń to nie moja ba... za dużo tam walców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie tylko jeden.

      Usuń
    2. Ja się też nigdy z Wiedniem tak nie zaprzyjaźniłem jak z wieloma innymi miastami w 'okolicy'. Ale z tymi odwiedzinami polubiłem je nieco bardziej.

      Usuń
    3. Piotruś - chyba 'jedna' ;-)

      Usuń
    4. Warszawa brzmi Szopenem.

      Usuń
    5. O'rly? Znaczy - O'kęcie? ;-)

      Usuń
    6. Walców Szopena jest dwadzieścia kilka:
      http://pl.chopin.nifc.pl/chopin/genre/detail/id/4

      Usuń
    7. Może ławeczka gra tylko jednego (jak działa)?
      Za to HGW mamy tylko jedną, uff ;-)

      Usuń
  5. Niesamowite drzewka! :) musi mieć ktoś cierpliwośc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Chociaż ja, 'wychowany' na horrorach od razu widzę to w ciemnych barwach ;-)

      Usuń
  6. Dawno tam nie byłem. Naście lat już...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uprzejmie informywam, że nic ciekawego w tym miejscu nie dobudowali, więc niewiele straciłeś ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...