wtorek, 13 października 2015

Grudziądz by night

No, może nie cały Grudziądz, tylko onego spichrzowe mury i okolice, no ale w każdym razie tym razem bajnajt bez żadnych gwiazdek czy zmyłek że to poranek. Złota godzina i chwilę po ;-)

Foty sprzed roku, a nawet trochę wińcej, bo sprzed roku i miesiąca. I jeszcze paru dni. Mniejsza zresztą o to - jedziemy zatem ze zdjęciami bez przerywników, bo jest monotematycznie...








...no dobra, zrobię mały przerywnik na ducha, bo i tak reszta zdjęć jest już 'od środka'...



...a na ostatnim postanowiłem zmazać barwy lasom i polom...


...żegnam się tradycyjnym 'i to by było na tyle' by JT Stanisławski, znaczy się - do następnej odsłony!

32 komentarze:

  1. Ale samochody tobym wygumkował ;-)

    Tzn. nie, że post factum na kliszy/matrycy/jpegu/rawie, ale w realu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ gumkuj do woli! Życzę powodzenia, choć nie przewiduję, jak mawiał mój dobry znajomy ;-)

      Usuń
  2. Gródzionc. Byłę, widziałę, fociłę. Ja rozumie - morze się podobadź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że byłem za krótko, żeby załapać się na na njuorto ;-)
      Śmieszne, bo byłem tam w zasadzie drugi raz w życiu (przejazdów nie liczę), a chętnie pojadę jeszcze raz, nie tylko oblukać spichrze.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wczesna, bom napisał "Złota godzina i chwilę po", i nie-taka-wczesna, bo to końcówka lata, więc jeszcze po 20. w miarę jasno było.

      Usuń
  4. Znowu ładnie zabawiłeś się światłem. Przy okazji sprawdziłem, jak nazywa się mieszkaniec Grudziądza. Grudziądzanin, choć myślałem, że jest trochę inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesser, światło to podstawa dobrej zabawy :)
      PS. "Grudziądzanin"? Tego się nawet nie da wypowiedzieć na głos ;)

      Usuń
    2. Jak świat światem, byłem pewien, że jednak grudziążanin.

      Usuń
  5. Kusisz, bo ja ciągle Grudziądz boczkiem, boczkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo też tak miałem przez lata. A tymczasem warto czasem zboczyć ze szlaku ;)

      Usuń
  6. Grudziądzu, Grudziądzu,
    tyś serce mi zrobił z mosiądzu.
    Grudziądzu, okrutny Grudziążku,
    uczucieś ukrócił w zalążku.

    - że znów zacytuję w nawiązaniu do byłego tu wcześniej Kutna.
    ale skajlajn mają nielichy, to fakt.
    moje osobiste wspomnienie związane z tym miastem: rysowałem planik do periodyku turystycznego, gdy jeszcze komputerów nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem, że żyłeś w średniowieczu, no bo kto może jeszcze pamiętać czasy przedkomputerowe ;)
      PS. Wierszyk klawy!

      Usuń
    2. jeszcze w starożytności ;-)

      Usuń
  7. Znowu moje rodzinne miasto, a dawno mnie tam nie było...wiec biegnę obejrzeć zdjęcia, nooo jestem pod wrażeniem, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie tam jest, więc fotografować łatwo :)

      Usuń
  8. Złota nie widzę, ale wieczór i owszem. Pięknie. Grudziądzanie byliby dumni. Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie powinni, bo Grudziądz odbudowano z cegieł z Kwidzyna. szwagier mi mówił.

      Usuń
    2. Boli jeszcze, oj boli.
      Podobno racja jest jak dupa - każdy ma swoją.

      Usuń
    3. Kwidzyn też ładne miasto. I nawet bez szwagra to wiem! ;-)

      Usuń
  9. boleć musiało tego, co swój blog kastrował z komentarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie napisałeś dupa przez żet z kropką ;-)

      Usuń
    2. Zapraszam do komentowania, hejterstwa nie trawię.

      Usuń
    3. Popieram, choć osobiście nie doświadczyłem.

      Usuń
    4. nie, pytałem tylko o źródła podanych informacji i komentarz ten się nie pojawił.
      tuszę więc, że przez przypadek!
      więc ani hejt, ani nawet dupa.

      Usuń
    5. No to dupa, czyli może jednak pomyłka?

      Usuń
    6. Moich kilka komentarzy się nie pojawiło. Więc chyba nie pomyłka.
      Hejterstwem jest według niektórych wyrażanie w kulturalnych słowach własnego zdania, innego, niż zdanie autora bloga ;-) oraz prośba o uściślenie informacji zawartych we wpisie.

      Usuń
    7. Cuius blogio eius comentaro meneżmęt ;-)

      Usuń
  10. Witam
    \przez Grudziądz to tylko przejeżdżałem i to wielokrotnie. na przykład w drodze do Kwidzyna. Fotki bardzo dobre.
    Pozdrowienia z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, a sam przejazd, choć przez Grudziądz, to oczywiście omija najciekawsze fragmenty miasta.
      Pozdrawiam, jak zwykle, ze stolicy :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...